5 Şubat 2009 Perşembe

Yes Man


Pazartesi günü annemle beraber gittim. Annem beğenicekmi falan diye çok endişeleniyordum. Mahsun Kırmızıgül'ün filmine gitmek istiyodu çünkü :D. Neyse ikna ettim ve girdik Büyülü Fener Sinemasına. Bu arada genç Turcell indirimi de yapmadılar azıcık pahalıya patladı anneciğime. Fragmanı çok hoşuma gitmişti. Çok büyük beklentiyle girdim ama malesef çok güldüren sahneleri olduğu gibi saçma sapan sahneleride vardı. İnsanı biraz gaza getiriyor hayata 'hayır' dememelisin zaten ana fikir. Ama sıkıldım iki saatin çoğunluğunda. En kötü sahnesi motorsikletle hastahaneden kaçtığı sahneydi. Burada güldürmek için biraz fazla kasmışlar. En güzeli de komşu teyzeyle yatmak zorunda olduğu ve dvd alırken Karl'ın arkadaşı Peter'a yalan söylediği sahnelerdi .Karl Marx espiriside komikti. The Secret, Ferrarisini Satan Bilge tadı verdi bana (azıcık kabak tadı). Bilinen hikayeleri ısıtıp yeniden getirmişler önümüze. Daha ilk yarı bitmeden sonunda ne olacağını bile tahmin ettim. Biraz tebessüm ettim. Gülmek için de çaba harcadım açıkçası.
jim carrey'de yaşlanmış ama kimi insanlar yaşlandıkça daha çekici oluyor. O da bu gruba giriyor sanırım. Zooey Deschanel biraz genç kalmış yanında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder